• Mitglieder:
    348'268
    User Online:
    loading
 

News

 
RSS
 

Opening match in Argentina

13.12.2012 | Tennis, Starseite 1

Roger played his first of two matches on the Gillette Federer Tour in Argentina today. He suffered a 6-3, 3-6, 4-6 defeat but will have his chance for revenge tomorrow!

 
Kommentar einfügen
Nur registrierte Benutzer können Kommentare verfassen. Bitte melden Sie sich an oder eröffnen Sie ein Konto.
 
Page 1 | 9
27.03.2013 | 16:19
ARGENTINA TE AMA Y TE ESPERA NUEVAMENTE. TODOS NOS RENDIMOS A TUS PIES!!!
GRANDE MAESTRO!!!!!!!!!!!!!!!
27.03.2013 | 16:17
por fin!!! puedo hacer un comentario en esta página!!!!!! Estoy feliz!!!! de haber conocido al gran Roger y haber asistido al partido!!! Fuimos 20.000 almas vibrando con su presencia. El mismo es el tenis. Desplegó tanto talento y humildad, que fue y sigue siendo un ejemplo para todos nosotros!!!
TE QUEREMOS ROGER!!! Y QUEREMOS QUE VUELVA!!!! SILVINA
18.12.2012 | 14:58
thanks U for coming!!! U are MAGIC, know you made my dream come true. I have great admiration for you.
thanks for your stay in Argentina, will never forget your visit to our country hope to see you soon in Buenos Aires again.
17.12.2012 | 16:05
Thanks! I am very happy,my counytry love you!,come soon again!.Muchas Felicidades y Felices Fiestas!.
16.12.2012 | 14:53
Thanks!! for visit my country Argentina. We will never forget you!!.- We love so much you!!.- And when you will be so long the tennis perhaps can visit more of our beautiful country, as Bariloche, Salta and San Martin de los Andes, Argentina.- I love you friend!!: Javier Rossi Zorzi from Concordia, Argentina.- Bye!!
16.12.2012 | 03:28
You played great! GOO ROGER!!! GOO!!!
16.12.2012 | 01:46
Roger: as you can see I am uruguayan and I went fo see you playing in Tigre, on December 12th. It was incredible for me see you playing live. It was a dream came troe. Thanks for made that possible.
15.12.2012 | 18:05
It's an exhibition match!
15.12.2012 | 01:23
Hola Roger!!!
ya pude ver tus juegos con Delpo, Como siempre ..FABULOSOS!!!.... Gracias, gracias por darnos la oportunidad de verte jugar.
Y felicidades a los argentinos que pudieron verte jugar. Fue super oir el ole que te brindaban.
Aunque acá en México te queremos mas
15.12.2012 | 01:23
Hola Roger!!!
ya pude ver tus juegos con Delpo, Como siempre ..FABULOSOS!!!.... Gracias, gracias por darnos la oportunidad de verte jugar.
Y felicidades a los argentinos que pudieron verte jugar. Fue super oir el ole que te brindaban.
Aunque acá en México te queremos mas
Page 1 | 9