• Mitglieder:
    348'345
    User Online:
    loading
 

News

 
RSS
 

Finale in Basel!

06.11.2010 | Tennis, Starseite 1

Roger besiegte Andy Roddick heute im Halbfinale von Basel mit 6-2 und 6-4 und bestreitet somit morgen gegen Novak Djocovic das Finale.

Es kommt damit zu derselben Final-Zusammensetzung wie bereits 2009. Roger konnte Roddick heute gleich bei der ersten Gelegenheit breaken und spielte einfach zu solides Tennis, auch wenn er im zweiten Satz kurzzeitig in Rücklage geriet. Er konnte gegen den Amerikaner den 20. Sieg verbuchen.

Roger erhält nun die Chance, sich für die Vorjahres-Niederlage in seiner Heimatstadt zu revanchieren. 2009 hatte der Serbe in drei Sätzen gewonnen und so Rogers vierten Triumph nacheinander verwehrt. Auch im dramatischen US-Open-Halbfinale dieses Jahres hatte unser Champ knapp verloren. Insgesamt führt Roger im direkten Vergleich gegen Djokovic aber 11:6.

 
Kommentar einfügen
Nur registrierte Benutzer können Kommentare verfassen. Bitte melden Sie sich an oder eröffnen Sie ein Konto.
 
Page 1 | 2
07.11.2010 | 11:33
COME ON OUR CHAMPION, YOU ARE THE BEST!!! YOU WILL BE THE WINNER OF BASEL ATP TOURNAMENT! BUT ne tombez pas dans le meme piège il va surement jouer sur votre revers! travailler bien les retours de balles en revers et GOOD LUCK! gérez surtout la pression et le stress du fait que vous jouez une finale et outre en votre ville natale et entre vos frères et soeurs de la superbe ville de BASEL!
07.11.2010 | 11:27
Alles Gute für das Finale ! wir freuen uns auf das Match und halten die Daumen !
07.11.2010 | 09:15
congrats Roger.... u did really well.... to some extent u capitalized on the weaker serve of Roddick, but u need 2 be very careful against Djokovic... Never be proud of what u have done but humble yourself taking into consideration what u failed to achieve..... God will bless u even more.... I wish u all the very best 4 ur match against Novak.... go out there n play ur natural game... dont be tense n also dont try anything new... we all love u....
07.11.2010 | 09:15
congrats Roger.... u did really well.... to some extent u capitalized on the weaker serve of Roddick, but u need 2 be very careful against Djokovic... Never be proud of what u have done but humble yourself taking into consideration what u failed to achieve..... God will bless u even more.... I wish u all the very best 4 ur match against Novak.... go out there n play ur natural game... dont be tense n also dont try anything new... we all love u....
07.11.2010 | 09:15
congrats Roger.... u did really well.... to some extent u capitalized on the weaker serve of Roddick, but u need 2 be very careful against Djokovic... Never be proud of what u have done but humble yourself taking into consideration what u failed to achieve..... God will bless u even more.... I wish u all the very best 4 ur match against Novak.... go out there n play ur natural game... dont be tense n also dont try anything new... we all love u....
06.11.2010 | 23:31
sois el mejor tenis jugador en el mundo.
06.11.2010 | 22:32
I'm glad to see you play soul. Congratulations and good luck for tomorrow.
06.11.2010 | 19:30
Super gespielt !!!!
Ich wünsche dir Viel Glück im Finale :) Das packst du :)))
06.11.2010 | 19:16
congrtas roger..!! :D
hope u win against djoker 2 n win in ur hometown..:)
all d best...
06.11.2010 | 18:53
Lovely game with easy touch and nice tactics.Good luck in the final Roger.
Page 1 | 2