• Members:
    347'031
    Users online:
    loading
 

News

 
RSS
 

Birthday wishes

08.08.2012 | Off Court, Starseite 3

Dear Fans

 

It was - and still is - an unbelievable summer with a whole series of highlights. I would like to thank you all for your support the whole year through, much of all that has happened would not have been possible without all of you. Thank you so much also for all your kind wishes and gifts, your creativity and loyalty are overwhelming! I am really looking forward to many more moments with you all.

 

Sincerely,

Roger

 
Insert comment
Only registered users can insert comments. Please log in or create a new account.
 
Page 1 | 147
09/28/2012 | 10:50 PM
Hi Rog. Just now, read the scenarios in which Roger Federer will complete 300 weeks at ATP Number 1 , even if Federer decides to rest from SHanghai Masters ---

http://www.rogerfedererfans.com/forum/topic/759-when-will-roger-federer-complete-300-weeks-as-atp-no-1-ranked-tennis-player/

Allez Rog :).
09/14/2012 | 08:11 AM
Happy birthday Roger!
Back in the net and gave as big moments of tennis for this year!
Come on!
You are so great!
09/12/2012 | 05:50 PM
Hai Roger Come on I hope u finish strong this season
08/20/2012 | 07:10 AM
Agosto es el mes perfecto!!! Me siento feliz de haber nacido el mismo mes que mi Roger!! tu cumple el 8 y yo el 21 haha... Felicidad y salud para te deseo siempre! Love You!
08/19/2012 | 11:34 PM
Felicidades en forma atrasada querido Roger, ya se me acabaron los adjetivos para definirte. Representas mucho para mi y para un gran grupo de amigos uruguayos a los que les contagie esta admiracion profunda que siento por vos tanto como jugador al igual que como persona.
En una epoca donde es escaza la existencia de gente de principios y buenas costumbres yo te encuadro como un ser humano a quien tomar como ejemplo y no hago mas que idolatrarte. De tu tenis que decir, nada, solo disfrutarlo...
08/19/2012 | 07:28 PM
Dear Roger,

You are the one to make all these things happen.
Thank you for your effort and determine and every things.
We are so proud of you and happy to be your fans.
You are happy - we are happy too.

Always,
08/18/2012 | 12:55 PM
PARA MI SIGUE SIENDO UN VERDADERO PLACER SEGUIR DETRAS DE TI Y GRACIAS POR CUMPLIR MI SUEÑO DE VENIR A MI PAIS ARGENTINA, YA TENGO MI ENTRADA , ESTOY EN LA TRIBUNA MAS ALTA ,NO IMPORTA PERO AHI ESTARE PARA VERTE ,LLEVARE BINOCULARES Y LUCHARE POR UN AUTOGRAFO, BESOS TE AMO ROSI DE ARGENTINA.
08/18/2012 | 12:26 PM
Wish you win all match
08/18/2012 | 09:08 AM
Hola Roger. Creo que todavia podemos desearte que celebres muchos cumpleanos al lado de tu familia y amigos. Te deseamos lo mejor y muchas gracias por todas las alegrias que nos das.
08/16/2012 | 09:14 AM
http://www.youtube.com/watch?v=KtU9Qk44nLk

....watch this b'day video of mr. roger federer.....enjoy
Page 1 | 147