• Members:
    347'666
    Users online:
    loading
 

News

 
RSS
 

Cincinnati final

18.08.2012 | Tennis, Starseite 1

Roger defeated his friend Stanislas Wawrinka 7-6(4) and 6-3 at the Cincinnati Masters today.

Roger closed out the match by breaking Stan's final two service games. Roger was 0-for-8 previously in the match in break opportunities, while Wawrinka failed to convert either of the two break chances he had.

Roger and Djokovic will face each other for a 28th time, with our champ holding a 15-12 edge, even though Roger lost six of the last eight matchups. But Roger took the last meeting, a four-set victory on the way to his seventh Wimbledon title.

 

Thanks to today's victory, Roger already secured the number one spot in the world ranking until the end of the US Open.

 
Insert comment
Only registered users can insert comments. Please log in or create a new account.
 
Page 3 | 20
08/19/2012 | 08:38 PM
Congratulations Roger! you played fab as always.6-0 first set white wash first class you out played him the whole match wow! take that Novak ha,our number 1 as always.Good luck with the u s open win,win,win,love from me and all your fans in Liverpool.xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
08/19/2012 | 08:37 PM
Come on Roger
Go go gO
fighting for US OPEN
i love you very much
xxx
08/19/2012 | 08:36 PM
Roger have made another record today. Nobody could've been able to break his serve throughout the tournament. His serve was unbroken. This is the first time in Masters Series history that someone wins a Masters Series title without getting his serve broken for a single time.

Congratulations to the King of Tennis, Roger Federer! :D
08/19/2012 | 08:35 PM
Go Rog! Wonderful!
08/19/2012 | 08:34 PM
Bravo Roger, congratulations, amazing match. Your 5th. Cincinnati, and 76 title.
I´m very happy for you, family and your team. There is not doubt you are the greatest tennis player and the Nr. 1.
All the best and I´ll see you next week in the U.S. OPEN.!!!
08/19/2012 | 08:33 PM
I didn't see the match !!! But, I saw the results in real time !!! The fact to stay No 1 is an outstanding fact. All of us, Roger's fans, we hope to see you with the US Open crown upon your head. GO ! GO ! ROGER !!!
08/19/2012 | 08:30 PM
ESE TRIUNFO TAMBIEN ES NUETRO PORQUE HEMOS COMPARTIDO CONTIGO TODO LO ACONTECISDO EN ESTE TORNEO, EN PERU ES MUY TEMPRANO PARA TOMAR UNA CERVEZA, LAS 13.00 HORAS PERO LA OCASION LO AMERITABA.

NO SE QUE DECIR, ME QUEDO SIN PALABRAS. EXCELENTE PARTIDO, REALMENTE ESCELENTE, FUISTE EL MEJOR Y CREO QUE YA ENCONTRASTE LOS PUNTOS DEBILES DE NOVAK. NO PERMITAS QUE TE GANE NUNCA MAS!!. HERMOSO TROFEO Y QUE GRAN ALEGRIA. TODOS TUS FANS EN EL MUNDO TE AMAMOS, ESPECIALMENTE YO, EN PERU!! SALUDOS A TODOS!!
08/19/2012 | 08:29 PM
I don't like Botings comments like "old man". Amazing tournament from Federer, so beautiful to watch.
08/19/2012 | 08:27 PM
ESTOY TAN FELIZ, TAN OPRGULLOSA DE TI, FUE TAN FANTASTICO EL PARTISO Y DESEO LO MEJOR DE LOS EXITOS PARA TI, TU EQUIPO Y TU FAMILIA!!!!

EL USO DEBE SER MUCHO MEJOR, ERES ESPECTACULAR, ALGUNAS COSAS QUE CORREGIR PQEI CON TU ENTRENADOR LO HARAS PARA QUE ESTESZ EN PERFECTAS CONDICIONES PARA EL NUEVO GRAND SLAM, ERES INCREIBLE.

ESPN CORTO RAPIDO LA PREMNIACION PERO S EPUDO VER LO MEJOR. NO TENIA CHAMPAGNE, SOLO UNA PEQUEÑA BOTELLA DE CERVEZA QUE ABRI Y BRINDE POR TI, POR TU TRIUNFO.
08/19/2012 | 08:24 PM
FELICIDADES MIROGER!!!

QUE GRAN PARTISDO, EL PRIMER SET IMPRESIONANTE, CREO QUE NUNCA NOLE PERDIO UN SET DE ESA MANERA, 6 A0!!! ES GRANDIOSOS; ERADE ESPERARSE QUE REACCIONARA, YA QUE ES UN BUEN JUGADOR,; PERO TU TE MANTUVISTE FIRME HASTA EL FINAL Y EL TIE BREAK DE TERROR, SUPISTE SACARLO ADELANTE Y GANASTE MI ROGER, GASTE OTRO TITULO MAS!!!, ES IMPRESIONANTE. EL SEGUNDO SET FUE EXCELENTE, ESTABAS EN TU PLENITUD. CREO QUE GUARDATE LO MEJOR PARA ESTE PARTIDO Y ASI DEBE DE SER.
Page 3 | 20