• Members:
    347'725
    Users online:
    loading
 

News

 
RSS
 

Roger beats Haase to secure |Swiss Davis Cup win

16.09.2012 | Tennis, Starseite 2

Roger beat Robin Haase 6-1, 6-4, 6-4 today to clinch Switzerland's victory against the Netherlands in their Davis Cup World Group playoff.

"I felt like I was always somewhat in control," Roger said after the match. Our champ was rarely troubled by the 50th-ranked Haase on the temporary clay court in Amsterdam. After only a few minutes, Roger already had jumped to a 3-0 lead. In the next two sets, he broke very early and sealed the victory and his team's return to the World Group next year after only 97 minutes.

 
Insert comment
Only registered users can insert comments. Please log in or create a new account.
 
Page 2 | 16
10/05/2012 | 01:24 AM
roger, please be safe.... Just now, read that weird news abt a threat to our champ Roger federer

http://www.rogerfedererfans.com/forum/topic/773-roger-federer-targeted-by-chinese-death-threat/


take care Rog.... God bless....
10/04/2012 | 06:07 PM
Pero Diso esta por sobre todo y ten presente estos versículos e la Biblia:
Romanos I, cap. 8, vers. 31"Si Dios es por nosotros, quién contra nosotros? y Filipenses Cap. 4, vers. 13:"Todo lo puedo en Cristo que me fortalece".

Roger confía en Dios, ponte en sus manos y todo estará bien; tu familia, tu equipo y tú, estarán bien, Dios los cuidará a uds. y a todas las personas y jugadores que participarán en ese torneo. Rezamos por eso. Dios los protegerá.Ten plena seguridad. Confía en D
10/04/2012 | 05:58 PM
Roger querido: Esdificil pensar que alguien pueda amenazarte, atentar contra tu integridad física, eso es terrible para todos nosotros, tus fans, amigos, familiares, etc. pero todos estamos orando por tí, pidiendole a Dios nuestro Señor, que te conserve con salud y te proteja en todo momento. Siempre en mis mensajes he mencionado a Dios para que te encomiendes a Él para todo lo que realices en tu vida. Nuestras oraciones son en todos los idiomas. Me parecen increibles esas noticias.
10/03/2012 | 09:34 AM
I don't know wether or not it's wise to go to Shanghai but i am very sure your fans out there will be ever so grateful. I would be. I hope you fell well and rested again. Good luck. On to your 300 weeks of nummer 1! Lots of love from me!
10/02/2012 | 09:49 PM
Good news everyone!!! Roger will be in Shanghai. From Roger's Facebook page:

"Looking forward to going back to China and playing in the Shanghai Rolex Masters. I have always enjoyed China and I can't wait to see my great chinese fans again. See you soon!"
10/02/2012 | 03:36 AM
Roger Querido:

muchos éxitos en Shangai, que buena noticia poder verte jugar pronto, aunque el horario es terrible para mi país; pero aún así, no me perderé tus partidos y sobre todo verte jugar tan maravilloso tenis. Se fuerte, agresivo, ten confianza en tí y en todos nosotros que te apoyamos siempre. Ten presente a Dios siempre, en cada jugada que hgas el guiará tu mano. Triunfos !!! campeón....Lol!!!!
10/01/2012 | 04:12 AM
FELICITACIONES ROGER!!!

ESPERO QUE PRONTO PODAMOS VERTE JUGAR, MIS MEJORES DESEOS PARA TUS PROXIMOS PARTIDOS Y EXITOS. ERES EL MEJOR TENISTA DE TODOS LOS TIEMPOS. CUIDATE MUCHO, MANTENTE SALUDABLE, EN FORMA Y CON MUCHA CONFIANZA EN TI MISMO Y EN DIOS!!!!
SALUDOS DESDE PERU... UN HERMOSO PAIS QUE TIENES QUE VISITAR!!!!
09/30/2012 | 01:25 AM
Congrulations Roger!!!!!!!!
09/28/2012 | 10:49 PM
Hi Rog. Just now, read the scenarios in which Roger Federer will complete 300 weeks at ATP Number 1 , even if Federer decides to rest from SHanghai Masters ---

http://www.rogerfedererfans.com/forum/topic/759-when-will-roger-federer-complete-300-weeks-as-atp-no-1-ranked-tennis-player/

Allez Rog :).
09/27/2012 | 11:44 PM
☆ You were gorgeous Brazilian uniform. Brazilians are very honored by your presence and waiting for you with open arms. With all due respect to the other players but you are incomparable!!! ☆

BIA – BRASIL :)
Page 2 | 16