• Members:
    346'011
    Users online:
    loading
 

News

 
RSS
 

Official Fan Calendar 2014

26.10.2013 | Foundation, Starseite 3

An exclusive image of Roger for every month of the year!

The official Roger Federer Fan Calendar 2014 features the most beautiful and exciting moments of the past year. Thirteen high-quality images bring back memories of the past season and give you a glimpse of Roger's private moments. A gem for true fans and the ideal present for anyone with a passion for tennis. You can purchase the calendar in the Roger Federer Shop.

The net proceeds from the sale of the calendar go into the Roger Federer Foundation.

 
Insert comment
Only registered users can insert comments. Please log in or create a new account.
 
Page 1 | 3
01/03/2014 | 11:51 AM
I bought one calendar 2013 and this I'm going to buy, too!!! GOO ROGER!!! GOO!!!
12/14/2013 | 10:31 AM
ESTOY DE ACUERDO CON JVCORAL321, debes crear un link en español.
No siempre la traducción es fiel. Y, es cierto, tenés millones de seguidores de hablahispana!!!
Espero, que en 2014, esto se haga realidad. Un beso. Saludos a todos.
Buen Fin de semana.
Silvina.
12/14/2013 | 10:28 AM
Gracias por tu informacion BURKEFEDFAN.
SILVINA.
11/17/2013 | 08:18 PM
Hi SILVINA - you can follow the link to Roger's shop. Once there you need to register and create a password, then you can order the calendar and pay for it. If you have problems (as I did last year), you can click on the "contact" button and ask for help from the web team. They will send you an email with any info you might need. Good luck and happy viewing!
11/17/2013 | 01:31 AM
Roger
visit Peru
11/13/2013 | 07:28 PM
Roger...debes crear un link en español. ..soy de Perú y te aseguro que tienes millares de seguidores aqui....personalmente he visto ininterrumpidamente todos tus partidos desde el 2004...disfruto del buen tenis ...al igual que Yo, muchos esperamos ver un 2014 lleno de triunfos y alegrías. ...IGUALMENTE ESPERAMOS TENERTE EN NUESTRO PAIS MUY PRONTO....QUE SIGAN LOS EXITOS
11/13/2013 | 03:43 AM
Quiero obtener el calendario. Alguien puede decirme cómo poder hacerlo? Gracias. Silvina.
Argentina.
11/09/2013 | 03:26 AM
Yo lo quiero a Roger, soy Federista, y quiero que gane!!!
Apoyo y felicito a Roger y su fundación por esta hermosa idea.
¿Alguien sabe cuándo vuelve a la Argentina?
Argentina te ama y te espera Roger!!!
Te deseamos lo mejor!!!
Silvina.
de
Argentina.-
11/09/2013 | 03:05 AM
Quisiera saber cómo tengo que hacer para tener el calendarioRoger Federer 2014.
Es lo más Grande que hay!!!
11/02/2013 | 05:39 PM
The person who wants to do a lot is young.
The calendar is too few in a set of 12 moons.
I am looking forward to a lot of pages because I want to think about you.
And I love your foundation, creative, activities.
RF is full of beautiful and exciting always.
Page 1 | 3